214.

Mina tankar går runt och jag har funderingar på att åka tillbaka till Sverige. Jag vet dock inte riktigt vad jag ska göra där. Men jag känner att jag vill hem. Jag gör lappar med fördelar och nackdelar för både USA och Sverige. För utbildningen och allt sådant. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra är sanningen.

Att åka hem är inget misslyckande försöker jag intala mig själv, för det är det ju inte. Jag sa från början ett år, sedan sa jag tills jag var klar, sedan ändrade jag major, nu funderar jag på att åka hem, det går även att göra ett upphåll på studierna här också. Vi får se, tänker inte bestämma mig än.

Jag funderar bara lite fram och tillbaka.

Kommentarer
» Malin;

det vore allt annat än ett misslyckande att åka hem hörredu. du är verkligen sjukt modig som tagit dig dit du är idag, ingen tvekan om saken. det är inte många som vågar ta det steget och resa iväg sådär. du är modig, otroligt modig. bara så att du vet liksom! <3

2012-03-11 // 19:44:49
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback