207.

22 år. 22 år är tydligen inte det roligaste att fylla. Det har ändå varit en trevlig dag. Bakat en chokladkaka men den blev lite för torr. Sedan har jag varit ned på stan och fixat ögonbrynen gratis, eftersom det är min födelsedag. Något jippo de har för att få mer kunder. Sedan har jag faktiskt fikat med mina två nya lägenhetskamrater och Therese här hemma. Och nu är klockan sju och jag har inget mer att göra. Att fylla 22 år är inte lika roligt som att fylla 18 år. Ja vi som fyller år varje år får vänja oss att det blir mindre kalas ju äldre man blir.

Jag har trotts allt skypat med Anna och Sofia och öppnat en fin snöglob med bilder i. Sedan har jag även skypat med pappa och den äldsta brodern och typ hört lillasyster på håll. Jag får inte glömma att den blonda äldre systern har jag också skypat med en timme. Så lite från hemma har jag hört också. Och hela natten har ju Gretel (iPhonen) vibrerat på grund utav facebook grattisar.

Nu är det lika många dagar kvar tills man fyller igen. Tack för ännu ett år mamma och pappa! Och tack för alla gratulationer.

Kommentarer
» Lissie

Tack snälla för din fina kommentar! Och grattis (i efterskott). Kramar

2012-01-17 // 21:48:10
URL: http://fairlynuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback