206.

Om några timmar fyller jag år i svensk tid och jag har ändå bara börjat dagen. Hur ska det firas, det är en bra fråga, för det har jag ingen som helst aning om. En sak är säker att jag ska gå och fixa ögonbrynen, för då är det gratis och jag har väntat alldeles för länge för att det är vackert. Sedan då, ja inget annat planerat och det blir väl det, ligga i sängen och vänta på friskhet.

Jag har nästan packat upp alla mina saker också, vilket är väldigt mycket, även slängt runt 20 trosor som är äldre och sådana jag inte använt på mycket länge, ändå har jag massor kvar. Vi får se hur det blir när jag väl har fått in alla kläder i garderoben och funderat ut ett sätt att ha alla saker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback