212.

Ett lite mer tråkigt inlägg är på infart, för er som inte vill läsa gå och gör något mer produktivt, som gör läxorna eller varför inte ta ett skönt bad med levande ljus? - Skulle jag gjort om kranen hade funkat.

Till det som jag faktiskt känner. Jag längtar bort, jag längtar inte till Sverige, men jag vill inte vara i Santa Barbara just nu. Jag skulle gärna åka till Sverige ändå och hälsa på kyla och snö, eller egentligen bara människorna. Det som är det hela underliggande är att jag bara längtar bort från den här staden. Jag kan åka vart som helst förutom här.

Skriver en uppsats som gör ont och huvudet väntar på att få migränanfall och magen äter sådant den inte tål. Känner för att flytta hem, men vill gå min utbildning, men vill flytta någon annanstans. Jag är förvirrad och vattnet smakar klor. Det kryper kryp på väggarna och jag skriker som en liten treåring och gråter inombords.

Jag glömmer saker och kan inte ha på mig vanliga skor för jag har en bula på hälen, som säkert måste opereras, skulle inte förvåna mig. Mina ögon samarbetar inte och jag känner för att klaga.

Men till lite perspektiv. Det är bra mycket bättre här än Örebro. Jag älskar landet, jag älskar språket, jag älskar studierna, men jag är trött på vad som finns i Santa Barbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback