211.

Don't get me wrong, men jag kan knappt vänta på att få lämna Santa Barbara lite, i varje fall för en helg. Nästa helg väntar helt enkelt Sixflag, IKEA, cheesecake factory och LA. Sixflag är en massa berg och dalbanor så får packa med mig lite extra kläder om jag dör i luften. IKEA vet ni alla vad det är, där ska det köpas en bokhylla, lite roliga saker, kanske en växt (?) och bröd, kanske få lite svensk mat. Cheesecake factory är en trevlig middagplats med underbara cheesecake till efterrätt, min favorit är choklad och jag har då bara ätit där en gång, så kan inte riktigt säga något egentligen. LA vet ni också, Los Angeles.

Vad har jag annars att erbjuda er läsare? Plugg, plugg, skratt på golvet och Svampbob blir erbjuder Smirnoff Ice. Jag har haft andra stora provet i matematik och även fått ett mejl från läraren där han skrev att jag gjort ett riktigt bra jobb med ett A. Annars har jag haft engelska och förvånat ena läraren med att ha skrivit en underbar uppsats med sådant målande språk att hon älskade den. Det går helt enkelt bra här.

Önskar dock att jag kunde flytta till New York eller någon annanstans där det inte svämmar över av svenskar, hur ska jag kunna lära mig engelska om de finns överallt, klart man umgås med de man redan känner då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback