209.

Nästan all tid har gått åt till skolarbeten, men lite tid har gått åt till downtown och krogen, men även filmfestival, bio och prisutdelning. Det har varit Santa Barbara International filmfestival och eftersom Sandra läser den kursen har hon fått extra biljetter så jag och Kristin har fått följa med och se spektaklet.

Men nu får jag sakta ned igen, för jag är sjuk. Igen. Till råga på detta så har jag lyckats skaffa mig en spricka i handen också. De får helt enkelt sluta lägga plattorna ojämna för ibland kan det komma en som inte ser sig för helt ordentligt som jag.

Vad mer? Bara att jag måste sluka mig i skolarbetet igen.

Kommentarer
» Malin;

svar; på något konstigt sätt har jag gjort det (lite tjohejsan och så simsalabim har allting vänt, precis som jag hoppades på att det skulle göra).



hur går det för dig där borta i staterna, sara? hur mår du? <3

2012-02-19 // 14:30:55
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback