221.

Jag tänkte meddela att den 11:e juli åker jag tillbaka till Skandinavien. Hälsar på Danmark i några dagar och sedan bär det av till Sverige igen.

Ni har så rätt så som ni tänker. Jag lämnar college livet i Kalifornien. Skolan här har alldeles för mycket krångel med cutbacks. De har tagit bort flera av de kurser jag hade behövt för mitt certificate och några av de kurser jag valt för min AA. Sedan håller de nu på att kanske ta bort hela sommarskolan.

Jag har valt att åka hem då skolan krånglar en massa, och för att en AA inte har någon motsvarighet i Sverige. Vilket kan vara bra att ha. Sedan kostar det en förmögenhet att gå här. Sen är skolan gratis i Sverige, vilket är ett stort plus.

Vi ses i sommar Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback