140.



Yes I am alive, even if Im sick. Livet är så underbart här att det inte finns någon tid till att skriva. I helgen har jag varit i LA!

Jag vet bilden är jättedålig, men vädret var inte hundra, men att få se allt som man sett på film har varit en helt underbar grej. Det kom som en våg att vi faktiskt befinner oss i USA, våra drömmars land. Fast efter en helg i LA har jag kommit fram till att jag valde mycket rätt med att välja Santa Barbara. Här kan man gå till allt och det är den vackraste staden jag någonsin sett. I LA måste man verkligen ha bil för att ta sig någonstans, en tur på 20 minuter för bil tar ungefär två timmar med kollektivtrafik. Nästa gång har vi körkort och bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback