132.

Jag kom på något jag inte har berättat för er än. I tisdags på surfingen så såg vi, vänta på det... DELFINER!
Efter att de hade simmat förbi gick vi ned i vattnet och lärde oss att paddla.
Idag hade vi också surfing men idag fick vi öva på att fånga vågor, att jag älska det är ingen fråga men farligt är det. Vi var flera i samma våg och alla ramlade av brädan i samma veva. Anna min goda rumskompis fick en bräda i huvudet och detta skapade blod och jack i huvudet, men hon mår bra. Men hör ni föräldrar det är inte jag som skadade mig först, även om jag nu stukade tårna första lektionen lite. Men det är borta, för Anna kom det blod stackarn.

Surfing är för övrigt min favoritlektion på hela veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback