130.

Jag HATAR dessa husdjur vi har; loppor.
Jag fullkomligt hatar dem, det är det vidrigaste jag varit med om och de skapar en sådan vrede inuti mig att det är svårt att kontrollera min ilska. Inte nog med alla dessa loppbett, de flesta har istället för att vara super irriterande och panik kliandes så har de övergått till vita ärr. Fint här sitter jag med fötterna fulla av vita ärr och röda bett. Jag önskar jag fick bo i ett loppfritt hem, men man kan inte få allt här i livet.
Så jag ser istället fram emot att Annas kompis kommer om någon vecka med en stor fet svenskt lösgodis påse till mig.
Jag ser fram emot lördag då vi ska till ett outlet och shoppa galet.
Jag ser fram emot Thess födelsedag.
Jag ser fram emot LA.
Och jag ler åt hur underbart det är i Santa Barbara, hur svårt det skulle vara att flytta härifrån om det inte vore för att mina vänner befinner sig i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback