129.


Självporträtt för fotografin.


Idag har jag varit ute och surfat! Okej jag har inte stått på surfingbrädan ute på vattnet, men jag har paddlat runt och övat upp sköldpaddsmovsen som man ska göra när det kommer stora vågor. Man ska vrida sig i vattnet med surfingbrädan över sig igenom vågen, sedan ska man vrida sig tillbaka och upp på brädan och fortsätta paddla. Jag kommer nog behöva köpa mig någon slags simglasögon om jag ska lyckas med detta. Det gick ändå hyfsat bra.

Idag har jag bara surfing på schemat så tisdagar är min riktigt pluggar dag, fast med en trött kropp och sjukdom cirkulerandes i blodsystemet har detta inte gått riktigt bra, för jag somnade på böckerna. Men tiden finns och det är bara att fortsätta plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback