152.

Hej från lilla Big Brother huset eller som vi kallar det Brinkerhoff Mansion.
Här händer det hyss och grejer. Mycket skola men mycket roligheter också. Vi har råkat ut för hyss från grabbarnas sida där de har tagit vår nyckel (från vårt lilla gömställe) och gått in i rummet och gömt våra datorer och även tagit fram en bh och våra matchande sovboxers och lagt fint på sängen. Det var lite roligt faktiskt eftersom vi känner dem och vi ska självklart ge igen.
Inte nog med det har vi eller vi en person råkat ut för lite läskigheter där det är en snubbe inblandad som har gått in i vårt rum på natten när vi har sovit. Så här gick han in i vårt rum och satt sig på en säng och försökte väcka henne och prata. Jag förstår att hon är äcklad, jag är till och med äcklad. Om det händer en gång till så anmäler jag. Men nu låser vi dörren.

Snart är det även Halloween här i staterna, även för er därhemma. Det är inte klokt hur folk är inför Halloween här. Vi skulle köpa ett par strumpbyxor och i maskeradbutikerna är det fullproppat med människor. Det står till och med vakter där som måste kolla igenom väskorna och ibland måste man lämna dem vid dörren.
Saker är verkligen annorlunda här i staterna and we like it. Självklart finns det saker jag tycker mindre om här också. Men nog om detta. Lev livet och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback