173.



Jag har hittat en mysig frukostplats för skrivande och musik, även om det länge stått här på gården, har jag nu hittat charmen med den. En dag när orken verkligen finns ska jag ta med mig picknick för att gå till parken och sätta mig med datorn. Där ska jag skriva som förr även om det är en ny plats nu och inte en brygga i Fårösund på Gotland. Det är samma text, men med nya känslor och drömmar, men samma historia, bara att jag har kommit längre.
Det är vackert att skriva, att finna livet mellan bokstäverna och följa en ström av känslor, tankar och händelser mellan raderna, se hur karaktärerna utvecklas.
Jag har kanske funnit texterna igen och jag känner hur jag kan ägna dagar åt detta igen. Hittar jag bara parken, eller bryggan där inspirationen leker, då ska jag leva med bokstäverna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback