168.

Började dagen med en lättsam engelska lektion och gick vidare till en final exam i engelska som gick hyfsat. Sedan bar den vidare till en fantastisk photoshoot med mina två änglar, en smakbit kommer senare.

För att göra det hela kort går jag rakt på sak. Ikväll har vi varit och tittat på Breaking Dawn och det må vara den bästa eller näst bästa av de som har kommit, men jag kan också säga att jag inte gillade den. Halva tiden grät jag för att det gjorde ont och alla är så fåniga, resten av tiden satt jag och hade spyor upp i halsen. Det äcklade mig fullständigt av allt blod och dumma vargar som ser läskiga ut och nej det finns bättre filmer. Tacka vet jag "A Cinderella Story."

Självklart kommer jag att se sista delen också, men då ska jag gå dit på tom mage och med större tröja att gömma mig i, eller bara vänta tills den kommer på dvd så jag kan pausa om det ska komma sådana äckliga scener.

Kommentarer
» j

Haha! Jag trodde den skulle bli lika glamorös som de andra.. illa! Ska se den jag också snart. Puss

2011-11-19 // 08:26:52
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback