165.



Julklapps shopping och fixande för att skicka paket via posten, ja sådant får man börja med tidigt när ens familj bor i Sverige och en själv i USA. Inte nog med det som kommer den där familjen man har där hemma fira sin jul på olika ställen som Norge, på olika jobb och ja jag vet inte riktigt. Undrar vart jag ska fira jul också.

För att uppdatera lite om skolgången här i landet av drömmar så kan jag säga att det snart är jullov. På onsdag har jag finalprojekt i ena engelskan och final exam i den andra engelska. Sedan kan jag även berätta att i ena engelskan kommer jag inte behöva göra den slutgiltiga final exam för att jag är så bra och redan har klarat kursen, fick även höra den glädjen att jag är bäst i klassen, sådant gör mig stolt och glädjen sprider sig i kroppen. Det är mer min stil!
Dock har jag lite längre med foton och surfingen, men surfingens alla uppgifter är klara, förutom de sista surfinglektionerna. Foton har däremot lite mer att göra, tio bilder för portfolion, tre bilder för en tävling och tio av de bästa bilderna jag har fotat hela terminen och ska inte vara med i portfolion.
Ena engelskan har också en portfolio att lämnas in men den lämnas in nästa vecka så ska skriva om tre uppsatser till måndag och ha möte med min lärare för tredje gången gilt om han denna gången dyker upp.

Men det ska gå och sedan är det mer än en månads jullov. Fina tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback