161.



Det kommer en långhelg om åtta timmar, imorgon ska jag sova ut innan jag tar tag i nästa läxhög. På kvällen planeras det bakpotatis, kycklingröra och vin med mina fina flickor. Sedan kommer nog buspojkarna i huset också var med men vi ska i alla fall mysa.

I helgen ska jag också försöka titta på en lägenhet med Therese. Jag vill nämligen inte bo kvar här i Brinkerhoff Mansion när de jag umgås med flyttar hem och jag blir enda tjejen i huset, vilket kaos det skulle vara här då. Så jag letar nytt och det vore så mycket härligare att ha en lägenhet där man har lite friare regler och slapp detta något som finns i huset och gör mig allergisk.

Ja jag vet Sanna att jag inte har uppdaterat på länge, men så går det när man har många uppsatser och final exams på ingång, plus ett förjäklans roligt liv att man inte har tid att uppdatera om allt roligt som händer alla sekundrar om dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback