160.



Jag beger mig efter dagens lektion till LA för helgen där Universal Studios ska besökas. Om jag kommer hem det är frågan, jag kanske blir kidnappad för jag har tyvärr ingen mobil längre. Jag har nu gått i några dagar med en tung känsla i bröstet, Majvor är död. Majvor är alltså min iPhone som numera inte fungerar och det är sorgernas dagar för mig här. Ni kanske tycker det är väldigt töntigt, men jag fäster mig vid mina saker.

Jag måste vänta till den 15:e innan jag kan köpa en ny iPhone för då släpps dem utan abonnemang och eftersom jag åker till Sverige i sommar kommer jag behöva att man kan byta simkort lite då och då. Det känns tungt att jag måste vänta i nästan två veckor innan jag kan införskaffa mig en och medan ska jag gå utan och livet känns ganska tomt. Vad gjorde jag innan jag fick min iPhone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback