57.

Om några timmar åker jag till Stockholm. Jag är så taggad och nervös just nu att jag hoppar runt till Ge mig lite mer.

Jag har packat så lite som möjligt att jag endast behöver den vanliga adidas-väskan. Jag har bara med mig extra underkläder, smink och en kavaj. Självklart mobilladdare också, men inget onödigt är med. Jo plattång så att syster kan platta håret. Systemkameran får stanna hemma, fast mamma tar med sig sin lilla gula kompakta digital kamera som hon fick i födelsedagspresent.

Det här ska bli kul, men ack så nervös jag är.

Jag har kommit fram till att jag aldrig mer ska äta risgrynsgröt i korv. Fy satan vilken smärta jag har nu. Laktos i sitt essä.

Update: Glöm kamera, mamma glömde sin kamera i all hast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback