55.

B-uppsatsen är inprincip klar, det som ska göras är bara småändringar och leta stavfel, syftningsfel och meningsuppbyggnader som är lite krokiga. Den ska egentligen in på fredag, fast vi hade satsat på onsdag/torsdag. Det är riktigt bra att vi är inprincip klara eftersom jag åker på onsdag och är borta hela torsdagen. Nu slipper jag känna mig skyldig som lämnar de andra i slutet.

Detta firade jag med ett ägg utöver lunch/middagen och ett avsnitt Criminal Minds som jag somnade bums under.

Jag ska fira lite extra nu med en kvällsmacka och c-vitamin nu på kvällen och sitta inne när det verkligen stormar där ute. Se lite mer Criminal Minds och sova tidigt.
- Riktig hejdundrans firande eller hur?



Modell: Ida Hjalmarsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback