52.

Den här veckan har varit tyngre än andra, mer att tänka på och fundera kring. Jag önskar att jag kunde bota all sjukdom på ett ögonblick. Jag önskar att det inte skulle finnas någon cancer, i detta ögonblick Sarkom. Vi människor är rätt själviska och vi tänker inte för mycket kring sådant förrän det drabbar någon i närheten eller en själv.

För ett bra tag sedan fick en i min närhet Cancersjukdomen Sarkom, det blev så illa att han blev tvungen att amputera benet. Det gick bra och cancern försvann. Det såg så pass bra ut att läkarna trodde att den var helt borta. Nu är den tillbaka.

Mer låter jag vara osagt. Jag önskar att jag kunde åka hem och komma med bullar, även om det bara hjälper för stunden. Det känns lite jobbigt att jag flyttar till USA mitt i allt detta. Men jag kan i alla fall säga att jag finns alltid där för dem.

Det är aldrig kul att se någon ledsen och det är verkligen inte kul när det är någon så pass nära. Det är orättvist efter allt att det ska drabba dessa, att det egentligen ska drabba någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback