50.

Jag har blivit lite beroende utan Criminal Minds. En och en halv säsong är avklarad och mer kommer det bli. Anledningen till att jag inte hunnit mer är för alla andra serier jag helt plötsligt följer. Dem jag alltid följt är Gossip Girl, 90210 och Skins, såklart. Det har nu utökats till Hellcats och Glee, men även den amerikanska versionen av Skins. Ett tag gick även Stylisterna som jag följde. Nu har dock Gossip Girl, 90210, Hellcats och Skins säsongsuppehåll. Antar att Glee också har det och Stylisterna är slut sedan länge. Så nu kan jag bara fokucera på Criminal Minds och ja jag ska vara ärlig, jag får mardrömmar om serien, men jag vinner alltid och blir värsta bästa profileraren.

Det skulle heller inte förvåna mig om jag har glömt något program som jag följer.

Innan var det The O.C som tragiskt nog har slutat för länge sedan, även Privileged och The secret life of the american teenager. Jag är en serie-människa, men inte en tv-människa.

Med detta säger jag hej Criminal Minds.

Kommentarer
» sneanea

Criminal Minds<3

2011-05-19 // 19:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback