47.

Det är bara 7,5 hp kvar tills jag är klar med Örebro. Det kan stinga lite, för det har trots allt varit bra även om det mest har känts som en tid att bara gå runt och längta efter något annat. Men nu om 7,5 hp och om tre veckor flyttar jag tillbaka till Gävle.

Det är ändå skönt att veta vart jag vill ta vägen, även om jag tar en annan väg än vad andra skulle gjort. Andra skulle välja andra kurser för att nå dit jag vill, men jag vill ha användning av så mycket mer för att bli så bred som möjligt. Det kommer att bli bra i slutändan och jag vet att jag en dag kommer sitta just vid det där skrivbordet och upptäcka det nya stora och samtidigt ha tid till att göra mitt projekt stort. Under den här tiden ska jag även hinna frilansa och jag vet helt enkelt vart jag ska och jag tänker inte avslöja det mer än såhär kryptiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback