45.

När man har slut på sin allergimedicin så spelar det ingen roll hur länge du sover för du kommer ändå vakna upp och känna dig tröttare än igår och ögonen klias medan näsan nyser och halsen skrovlar, du tror att du har blivit förkyld igen.

Visst det har regnat här inatt men det hindrar inte min kropp att påverkas utav pollen, för det har ju inte regnat här inne på rummet. Och dammsugarna i korridorren hjälper inte mycket, för det dem gör är att suga in damm och smuts och sedan spruta ut annan damm och smuts. Det gäller att ha en riktigt bra dammsugare om det ska hjälpa. Fast just nu önskar jag mig mera allergimedicin för det har hjälpt otroligt bra.

Kommentarer
» J

Stackars dig <3 Hoppas att du skaffar det snart, annars blir det ju inte bra :s Kram! <3

2011-05-16 // 07:56:34
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/
» Ida

Jag glömmer bort att ta min ibland. Det är hemskt de dagar jag ska vara ute och rengöra pumpar och sånt. Det är nämligen nästan bara pollen på dem.

2011-05-16 // 08:07:18
URL: http://tuimesmile.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback