75.

Midsommar fixad hemma hos Linnéa med vacker vägg som bakgrund.

Igår var jag hemma hos Linnéa, vi gjorde jordgubbstårta som nog var den smarrigaste jag ätit på länge. Det grillades grillspett och kokades smörslungade färskpotatis, fast jag glömde dillen. Goda tider, var det/är det. Även lite knapriga "pappa äter du chips"-chips och chilinötter flög ned i magsäcken. Lite cider och finkläder fick också finnas med på kvällens agenda. Även en cykeltur till Sandsnäs och lite dans med kvällen till ära.

Idag är jag fortfarande hos Linnéa, men far min kommer snart och hämtar mig. Jag är krasslig som igår med halsont och feber, men det är så det ska vara vid högtider när man heter Sixten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback