69.

Jag var riktigt magsjuk i onsdags och kunde därför inte följa med på lillasyster Sannas skolavslutning när hon gick ur nian. Jag fick istället ligga hemma och mer detaljer behöver inte nämnas. Vid fem på eftermiddag fick jag fem jordgubbar och ett glas saft på sängen, några timmar senare var jordgubbarna slut och halva saftglaset. Sen vid nio fick jag lite knäckebröd på soffan.

Det bästa med att vara sjuk är att få sådan service, fast det överväger dock inte sjukdomen.

Igår mådde jag relativt bra, åkte till in till Gävle med mamma och letade resväskor eftersom jag måste ha två nya när jag åker till USA. Sedan åkte vi till Valbo och letade runt på Köpis. Där blev jag slut och vi åkte hem och sov i solen, åt lite och skjutsade in mamma till Gävle där hon skulle ut och äta.

Jag har ett väldigt stort intresse att åka bil. Jag älskar att åka pappas bil och följa med överallt, jag skulle kunna sitta hela dagar i den bilen.

Idag har magen vunnit över mig och jag mår illa igen och det krampar som tusen nålstick som gröper vackert. Mår alltså inte så bra längre, men smittar inte. Klarar jag ska jag in till Gävle ikväll och umgås med Bekka som får sommarlov idag. Fast i detta läge låter det inte så troligt, vi får se hur det utvecklas.

Och det är bara 39 dagar tills jag flyttar till USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback