67.


Sista bilden tagen i lägenheten i Örebro och i Örebro för den delen. Jag saknar än inte staden, men vissa människor. Staden kommer jag nog inte sakna, men jag önskar att det hade funnits fler klubbar i Gävle och att de hade lite som i Örebro med evenemang och bättre inträde.

Nu har jag varit hemma hos mor och far i några dagar och det har varit lite som en dröm.
Jag har hunnit bygga studsmattan, hoppat runt, kört Brumma, solat och levt rövare. Varit i stan och tittat på skräckfilm och varit på Old Saints och fått en bluefish, den bästa lakritshoten genom tiderna.

Och nu fortsätter äventyret med solande, hälsa på syster, köra lite mer Brumma, hoppa höga hopp på studsmattan och leva mer rövare.

Kommentarer
» Lissie

Sweet :)

2011-06-05 // 13:43:01
URL: http://fairlynuts.blogg.se/
» RASPBERRY

Hej! :) Ville bara kika in och säga att jag är tillbaks och bloggar flera gånger i veckan igen!



/Du lämnade en kommentar hos mig i april och jag känner inte riktigt att det är någon idé att jag svarar på den nu haha.



Kram ♥!



(förlåt för tråkig "auto" kommentar, bara för att visa att hej, jag finns igen haha, kram!)

2011-06-05 // 21:48:07
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback