65.

Igår klockan tio kom pappa till Örebro för att börja flyttandet och det sista flyttstädandet för att sedan lämna nycklarna till vad som varit mitt hem i några månader. Halv tolv hade vi både hunnit packa in allt i släpvagnen, flyttstädat och lämnat nycklarna. Det gick fort.

Därefter tänkte vi åka till IKEA och äta lunch, fast frukost för min del. Någon hade nämligen tagit min matlåda under en fest i korridoren mitt i natten, som jag hade tänkt ha till frukost. Jag är mest besviken för att min fina matlåda med rosa lock inte hittades, maten sure, men matlådan.

IKEA trippen avbröts för att jag fick svar från min förra husvärd, eller han jag hyrde ett rum utav. Vi skulle hem till honom och köpa vildsvinskött som han hade skjutit. Gick fort och smidigt och mitt konto skriker nu efter pengar, då den endast lyser med fem kronor.

Därefter åkte vi faktiskt till Max och åt frukost, en väldigt konstig frukost tycker jag allt, men det var trevligt.

Sedan var det bara resan hem och vi kom runt fyra har jag för mig. Så fick vi plocka ur allt ur mitt rum för att sedan ställa in allt som jag hade med mig från Örebro. Nu ser det bra ut här igen, men tapeterna fungerar inte riktigt tillsammans med möblerna. Fast jag ska ju bara bo här lite mer än en månad.

Men nu lyser solen och fåglarna kvittrar, så jag ska bädda sängen och duscha för att sedan gå ut i solen innan vi åker till MediaMarkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback