92.



Igår gjorde jag engelska testet för skolan och idag matematiktestet allt för att hamna i rätt klass. Det känns dock som att jag skulle ha övat lite innan. Speciellt gjort en genomgång av matematiken igen. 45 frågor på 45 minuter utan miniräknare, det var stress bara att tänka det. Hade jag haft mer än en minut att få tänka på varje hade det gått mycket bättre och jag hade hamnat i rätt klass, men nu hamnade jag mer i enkel matematik. Tråkigt, men det löser sig, jag ska nog inte ens läsa matematik de här åren vad jag vet.
Engelskan vet jag inte riktigt vart jag hamnade, men det hade varit lättare om jag inte hade fått frågor om marinkåren och båtdelar. Det är svårt när man får ett ämne man inte har någon som helst koll på. Det löser sig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback