87.

Idag har jag verkligen sprungit på stan, gått i butiker och tittat på kläderna. Det är som dem säger, det är billigare här med kläder. Sedan har jag försökt få tag på en converter från 110 Vac till 220 Vac eller hur jag ska förklara det. Först fick jag en vanlig adapter, sedan fick jag en till adapter fast för flera land, sedan fick jag en riktig converter men den ändrar bara från USA till andra länder, alltså fel för mig. Så jag får lämna tillbaka den imorgon.

Idag har jag också doppat fötterna i havet. Jag får inte bada än för att tatueringen inte är helt läkt.


Men nu ska jag ta sista klunken och vänta på att grabbarna i huset blir redo för att gå ut på stan. Jag får nämligen följa med dem ut ikväll, det ska bli riktig kul, jag har inte pratat med någon av dem så mycket. Att killar tar längre tid på sig än mig, ja så kan det bli ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback