77.

Här i skogen får jag lite små obehagliga vibbar den här morgonen. Dels för att internetanslutningen som vi har nu (Halebops mobila bredband kontant) måste vara det segaste jag någonsin sett till. Det är nästan som modemet vi hade innan det började säljas mobila bredband. För här ute i skogen finns inget normalt bredband.

Inte nog med den sega anslutningen så har Majvor (iPhonen) hamnat i en svacka sedan igår kväll. Den har stått och tuggat på samma ställe, en liten rund grej som visar att den laddar för att startas eller stängas av. Men eftersom den har sett ut så sedan igår kväll lägger jag ett och ett att den har fastnat. Jag har testat att ladda den, koppla ihop den till iTunes för att göra en systemåterställning, däremot tar inte iTunes emot det är något fel säger den. Nu väntar jag bara på att den ska ta slut på batteri, för att förhoppningsvis gå att starta upp igen med lite laddning.

Ett annat problem är att Majvor antagligen är operatörslåst till Halebop och då blir det svårt att använda den i USA.

Inte nog med det så är inte vädret så rogivande med dis i luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback