199.



I Denna stund sitter de hemma och har besök av tomten, medan sitter jag här och halv snyftar. Blir en liten emotionell jul för mig här i staterna. Nu idag på julafton den 24:e december ska vi på sea world och i morgon ska vi äta mat vid poolen som turkey och mosade potatisar. Till och med jag längtar lite efter köttbullar och annan julmat. Nästa år får antingen de komma eller så åker jag hem, för det gör lite ont att vara borta, men det ska gå det med. Jag får istället ta och lyssna på jullåtar och längta till den 27:e att mina paket kommer med posten.

God Jul med er alla!

Kommentarer
» Lissie

Hoppas du har det fint ändå! Kram :)

2011-12-25 // 22:58:32
URL: http://fairlynuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback