198.

Jag försökte lägga upp ett inlägg igår när vi satt på tåget hem till Santa Barbara, men det visade sig att det inte gick så bra. Därav inget inlägg.

Nu är jag hemma i Santa Barbara, men bara för en timme till, ska borsta tänderna, stänga av datorn och packa ned datorn och Tudde i väskan och sedan ta mitt pick och pack och gå till bussen som ska ta oss till Los Angeles för att sedan ta oss vidare till San Diego. Det blir en jul på resandes fot. Men det kan vara trevligt det med, inte sant?

Om 14 minuter måste jag låsa dörren och vandra helt enkelt. Det pirrar lite och det ska redan bli skönt att lämna det här huset, även om jag bara varit här i högst sju timmar och sovit tre av dessa timmar. Men det var oerhört skönt att sova i sitt egna täcke igen.

God Jul på er om jag inte hinner titta in lite senare. Lycka till med julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback