194.



Plussigare än pluffs. - Mina nyckelben ser däremot gigantiska ut. Är det därför dem också värker?

Det är nog bara jag som kan dricka en halvliter vatten på långt under en minut och sedan få världens magont. Inte hjälper det heller att jag fortfarande är oerhört törstig. Jag orkar heller inte gå till kiosken på hörnet och köpa nytt vatten heller. Plus att vattnet i kranen smakar klor att det inte går överhuvudtaget att ta en klunk utan att må illa. Jag väljer att ligga är i min säng i full mjukisklädselmundering och frysa med magont i min ensamhet.

(Edit: Ja jag önskar mig en Brita filter)

Jag får längta till imorgon för då åker jag och Therese till Santa Monica, fast jag är väldigt besviken att mitt paket från Sverige inte har kommit än. Får hoppas det har kommit fram när jag kommer hem.

Jag köpte en påse Haribo godis, smakar inte alls som hemma och jag är redan mätt och äcklad efter några bitar. Sorgligt men sant.

Kommentarer
» Anna

Skaffa ett brita filter!! :) det filtrerar kranvattnet sa att det gar att dricka (ingen klorsmak). Finns pa rite aid, wahlgreens och de festa mataffarer som typ Ralph's. Sjukt vart det,och du spar pengar genom att inte kopa vatten i plastflaskor

2011-12-18 // 17:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback