191.

Louisa skriver:
Hejhej, Omjag inte minns helt fel så har du tagit surfingklassen på SBCC? Jag flyttar till SB nu i vår och har förregistrerat mig till den klassen eftersom att det är någonting jag verkligen vill lära mig. Men jag funderade lite på om du kunde surfa i förväg, eller om du bara började ändå? Och om simtestet man måste göra, var det crawl då? Är inte direkt världens bästa crawlare, så det gör mig lite nervös :p Sen så funderade jag på om alla i kursen är nybörjare eller om det är blandat? Lite många frågor kanske.

Sixten svarar:
Ja jag gick surfingklassen på SBCC.Jag kunde verkligen inte surfa innan jag tog den här klassen, om jag kan det nu är också en fråga, jag kan halvt. Klasserna är ganska stora och det finns både helt nybörjare, halvt nybörjare och även de som kan surfa. Du ska verkligen inte vara nervös för simtestet, jag visste inte ens vad crawl var för något, och ja det är det man måste simma, men det är en bassäng fram och tillbaka. Du har även ingen tidspress så det är bara att ta det lugnt. Han kollar inte på hur du simmar, han kollar att du orkar att simma fram och tillbaka. Det var bara en tjej som inte klarade testet.
Sedan, jag har kanske en våtdräkt till salu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback