189.



Att noppa ögonbrynen ska tydligen inte vara så bra har jag fått veta nu. Så idag har jag varit och "trådat" ögonbrynen, på engelska "threading". Nya saker får man lära sig ganska ofta. De använder trådar som de snurrar runt nära huden och drar snabbt bort håret. Det gör lite ont men det går snabbt och är effektivt. Därefter färgade jag även ögonbrynen, en liten nyans mörkare, syns inte allt för mycket. Det jag ska göra nu är helt enkelt att låta det som är noppat tidigare växa ut så att jag ska gå tillbaka dit och få ögonbrynen perfekta. Inte nog med detta var det väldigt billigt, dvs 16 dollar. Inte allt för farligt.

Kommentarer
» Louisa

Hejhej, Omjag inte minns helt fel så har du tagit surfingklassen på SBCC? Jag flyttar till SB nu i vår och har förregistrerat mig till den klassen eftersom att det är någonting jag verkligen vill lära mig. Men jag funderade lite på om du kunde surfa i förväg, eller om du bara började ändå? Och om simtestet man måste göra, var det crawl då? Är inte direkt världens bästa crawlare, så det gör mig lite nervös :p Sen så funderade jag på om alla i kursen är nybörjare eller om det är blandat? Lite många frågor kanske men tänkte att det var lika bra att fråga nån som förhoppningsvis vet :)

2011-12-16 // 00:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback