6. - musiklista del 2

23 – A song that you want to play at your wedding – Låten som vi båda älskar som har något av oss i sig, så den här kan jag inte svara på eftersom jag inte har någon.

24 – A song that you want to play at your funeral - The Day That I Die med Good Charlotte, har varit ett skämt men jag kan inte komma på någon annan nu heller. (Hittade inte på Spotify)

25 – A song that makes you laugh - Swedish Amateurs – Vad gör det om hundra år För att den är så perfekt.

26 – A song that you can play on an instrument - Good Charlotte – We Believe

27 – A song that you wish you could play -  Miley Cyrus – Butterfly Fly Away

28 – A song that makes you feel guilty - Superchick – Courage

29 – A song from your childhood – Måste nog säga Terry Jacks – Seasons In The Sun, för tusan vad jag älskade den och gick och sjöng på den varje dag, det var helt klart min favorit. Den är nog inte så mycket min barndom i texten däremot.

30 – Your favorite song at this time last year - Kick – Ge mig lite mer vilket var den ultimata festlåten där ett tag.

 

Och min blandade lista ska ni få ta del av: Combinde och så en med lite mer fart Party


Kommentarer
» T

Shit vad fin du är.

2011-04-11 // 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback