23.

Jag cyklade ner till stan för att gå runt på biblioteket en liten stund och känna på böcker. Det var alltför länge sedan jag gick runt bland böcker för att få läsa något annat än studentlitteratur. Skönlitteratur är det bästa som finns, vilken sort av skönlitteratur det spelar ingen roll, bara det är böcker som luktar gott. De böcker jag hade tänkt lånat fanns inte där, men hittade några andra. Men det här biblioteket var jättelitet enligt mig och de hade kunnat få in en hel del mer böcker i hyllorna och även fler hyllor. Örebros stadsbibliotek är alltså inte min favorit.

När jag flyttar in i ett hus ska jag ha ett eget bibliotek, ett sånt som Odjuret har i Skönheten och Odjuret.

Jag smet även in på JC och köpte lite örhängen som ni ser här över.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback