17.

Härliga dag, klockan är bara tio och jag har redan hunnit skriva en tenta, städat, packat resväskan, gått en promenad, pratat med mamma och pappa några gånger i telefonen, bestämt vad jag ska ge mamma i födelsedagspresent, betalat räkningar och köpt färdkost.
Jag älskar dagar där saker och ting ska göras.
Nu ska jag ta en lätt lunch och stänga av datorn och stänga väskan och ta mig till tåget, men även hämta post hos min förra husbonde.
I love this day. 5 timmars resa väntas och lite mat för att sedan ta en till buss för att umgås med mina söta vänner i Gävlestad. Och idag får jag hålla i antagningsbeskedet.
Pure happyness

Kommentarer
» Sandra, Colins mamma

Ja du ser, då kan det vara därifrån. Glad påsk!

2011-04-22 // 15:53:03
URL: http://www,sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback