15. - Lycka

När lyckan blir så stor att det inte går att fokusera på tentaplugget. Anledningen till denna lycka är att jag fick antagningsbeskedet från Santa Barbara City College hem till mina föräldrar idag. Moder ringde mig direkt när den kom till hennes hand och självklart får hon öppna den och där står det något i stil med Grattis, vi vill meddela att du har kommit in på Associate Major Degree for Graphic Design and Photography. Jag kan inte säga exakt vad som står eftersom jag inte har antagningsbeskedet. Men på torsdag får jag hålla i det och skrika ja lite till.

Kan ni förstå hur lycklig jag är nu?

Det som ska göras är att se om jag kan ta en intensivkurs för körkortet som jag är så seg med. Men det som är inför USA-flytten är, vaccinationer, visum, boende, pengar, få in pengar till flygresan och packa. Kanske borde sälja lite saker som jag inte kommer ha användning för eller kan ta med.

Jag får se när jag ser beskedet på riktigt så ska jag göra allt så fort som möjligt och jag är så lycklig. Det här är min dröm och den går i uppfyllelse!


Kommentarer
» Sandra, Colins mamma

Jaha är du också från Gävle? Allt bra?

2011-04-19 // 21:34:53
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
» Sandra, Colins mamma

Åh vad coolt att åka iväg sådär. Det hade jag också viljat göra om jag inte hade familj.Det är bara bra här tack.

2011-04-20 // 08:10:57
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback