1.

Jag kanske bör hälsa er välkomna eller framförallt mig själv välkommen. Det var ett tag sedan jag skrev något för ett sådant här ändamål, syfte och ställe. Det kanske tar ett tag innan jag kommer igång igen, men det kommer helt klart komma igång på riktigt i höst, det är jag säker på. Nu tänker ni nog att jag ser lite långt fram och kanske borde ha startat sidan närmare då. Men jag säger varför det, jag kanske kommer igång redan idag, eller om en vecka.

Jag har främst skapat den för att jag har fastnat för någras sidor och har blivit lite avundsjuk på deras engagemang och påhitt, jag vill vara lika duktig och intressant som dem. 
Andra anledningen är för att jag bor långt ifrån min familj och vänner, kommer kanske flytta ännu längre bort från dem. 
Tredje anledningen, för att jag förhoppningsvis nu kanske kommer igång med mitt skrivprojekt lite lättare om jag skriver lite mer om dagarna. 
Fjärde, jag vill ha något att göra.

Mitt namn är Sara men kallas för Sixten, utav ett fåtal människor, eller SixtenStekpanna som min äldsta broder säger, varför, kan vi helt enkelt komma in på senare någon gång. Annars kallas jag för SilverSixten, eller SuperSnällaSilverSixten, ibland även SuperSötaSilverSara. Ja ni ser kärt barn har många namn.

Är född i Gävle år 1990, det måste ha varit ett fint år för mina föräldrar. Har sedan studenten 2009 hunnit bo på Gotland och även Örebro som jag bor i nu. På Gotland gick jag en skrivarlinje i Fårösund, en av de bästa sakerna jag har gjort någonsin. Nu bor jag i Örebro och studerar Internationella Medieprogrammet, men förhoppningsvis inte till hösten. Kommer sakna mitt lilla studentrum som är mig perfekt till lags.

Jag lever för skriften, älskar foto och inspirationen i allt.

Det är jag i vimlet av ord.

 

Gotland - Fårö

 

Carpe Noctem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback